Los bericht bekijken
Oud 28 november 2013, 10:41   #48
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De waarheid is dat er geen enkel reëel probleem is. De visjes voelen zich nog altijd als een vis in het water. Die laten al die onrealistische stralingsnormen en linkse agitprop rustig aan zich voorbij gaan.


Mexico had wel degelijk een dubbele beveiliging. Alleen hadden ze die wel vooraf eens beter moeten testen. Maar uiteindelijk: is de Golf van Mexico vandaag een groot vat olie waar alle leven uitgestorven is?
Er is meer nieuws dan de TV ons toont. Zo is een journaliste nog niet zo lang geleden met een duikbootje naar de bodem op de Golf gaan filmen. De beelden zinderen hier nog na. Bij U niet dan? Het ligt allemaal op de bodem te drijven. Het is niet omdat iets proper oogt, het daarom ook proper is. Het venijn van Mexico zit nu onderaan. Ik denk niet dat daar ooit nog koraal zal floreren.

Ik denk niet dat straling binnen een beperkte hoeveelheid een direct gevaar is. Maar het is geen geheim dat er bij Fukusima meer vrijkomt dan hetgeen tolereerbaar is voor de natuur.
Straling beperkt zich lang niet meer tot in Fukusima. De straling van Fukushima is nu (minimaal weliswaar) te meten op quassi al uw artikelen die u koopt in de supermarkt.

Ik zou me er allemaal minder zorgen in maken moesten overheden er niet zo minimalistisch overgaan.

Citaat:
De rest is niet beter hoor. Weet je hoeveel miljoenen mensen er al gestorven zijn door dambreuken? Allemaal om ons van elektriciteit uit super-gevaarlijke waterkracht te verzekeren. Pure waanzin, iedereen weet dat zo'n dambreuk hele steden kan verwoesten. En toch blijven we ze bouwen.
Een dam heb ik nooit vernoemd. Ik zie geen gevaar in windenergie en zonne-energie. -had je verder verkeerd gelezen-

Citaat:
Klinkt goed, maar het kost gewoon veel te veel geld. En dat geld hebben we niet meer.
Inderdaad. Zolang het leger maar bevoorraaad is en de troepen betaald zijn.
We onderhandelen wat met naties die in oorlog zijn om onze nieuwe speelgoedjes te testen en we overleven de crisis een paar jaar langer.
Dat is de oplossing!

Laatst gewijzigd door Peche : 28 november 2013 om 10:51.
Peche is offline   Met citaat antwoorden