Discussie: Brett Kavanaugh
Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2018, 11:30   #122
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat ex vriendje van Ford kennen we slechts via een anonieme brief als ik me niet vergis. Hij schrijft dat Ford ooit eens iemand advies gaf over leugendetectors. Hij overhoorde een gesprek over leugendetectors met andere woorden. Nergens wordt beweerd dat Ford een expert terzake zou zijn. Het is niets wereldschokkend dat iemand aan een psycholoog vraagt hoe te relaxeren tijdens een polygraph test. Je kan een valse positieve reactie krijgen als je zenuwachtig bent. De test wordt regelmatig gebruikt in de VS.

Interessanter vind ik dat Kavanagh niet zelf vraagt voor een leugendetector test. Zeker aangezien hij als rechter het nut ervan verdedigde. Maar nu wil hij zo'n test niet ondergaan.

De vraag is ook of Kavanagh geen meineed pleegde. Hij komt over als een iemand die wel eens een drankprobleem zou kunnen hebben of gehad hebben (30 keer het woord 'beer' vernoemend in de senaat hearing).

Persoonlijk krijg ik argwaan bij zijn agressieve gelaatsuitdrukkingen.

Maar goed. Ik heb de indruk dat Ford geloofwaardig is maar Ik verwacht nog steeds dat Kavanagh benoemd gaat worden. It's a cruel and unjust world.
Jouw argwaan bij zijn agressieve gelaatsuitdrukkingen zijn het sluitend bewijs dat jij nodig hebt om iemand te veroordelen? Of zijn vermoedens voor u genoeg om iemand te laten hangen?

Laatst gewijzigd door XenApp : 4 oktober 2018 om 11:30.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden