Discussie: Brett Kavanaugh
Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2018, 12:19   #123
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat ex vriendje van Ford kennen we slechts via een anonieme brief als ik me niet vergis. Hij schrijft dat Ford ooit eens iemand advies gaf over leugendetectors. Hij overhoorde een gesprek over leugendetectors met andere woorden. Nergens wordt beweerd dat Ford een expert terzake zou zijn. Het is niets wereldschokkend dat iemand aan een psycholoog vraagt hoe te relaxeren tijdens een polygraph test. Je kan een valse positieve reactie krijgen als je zenuwachtig bent. De test wordt regelmatig gebruikt in de VS.

Interessanter vind ik dat Kavanagh niet zelf vraagt voor een leugendetector test. Zeker aangezien hij als rechter het nut ervan verdedigde. Maar nu wil hij zo'n test niet ondergaan.

De vraag is ook of Kavanagh geen meineed pleegde. Hij komt over als een iemand die wel eens een drankprobleem zou kunnen hebben of gehad hebben (30 keer het woord 'beer' vernoemend in de senaat hearing).

Persoonlijk krijg ik argwaan bij zijn agressieve gelaatsuitdrukkingen.

Maar goed. Ik heb de indruk dat Ford geloofwaardig is maar Ik verwacht nog steeds dat Kavanagh benoemd gaat worden. It's a cruel and unjust world.
Ford wou ook anoniem blijven net als die briefschrijver, z'n naam en adres is bekend en waarschijnlijk is het een herkenbaar verhaal voor bekenden van hem.

Ford heeft zelf een achtergrond in de psychologie waardoor ze verdorie goed weet wat ze moet doen en reageren, ze weigert ook haar verslagen van bij de psychiater openbaar te maken behalve de stukjes die ze zelf heeft uitgekozen.

Dat Kavanagh agressieve gelaatsuitdrukkingen heeft bij heel die affaire vind ik maar normaal, het is een nooit eerder vertoonde politieke show, en dat wil wat zeggen in de VS.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden