Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2018, 19:56   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard Je dieselwagen nog doorverkopen? Vergeet het maar

Wie ben ik?, maar vraagske >> zou het dan niet mogelijk zijn om in die “jong” vervuilende diesel simpelweg een benzine motor te installeren, mag dat of mag dat niet?

Indien dat nu niet mag moet het toch niet zo moeilijk zijn om dan maar snel de wet aan te passen en het plaatsen van een benzine motorblok in een diesel mogelijk te maken.

OOOOhja de Auto fabrikanten zullen tegen zijn en lobbyen om dit niet te doen……
Misschien zou zelfs de regering + EU er bij de autofabrikanten er kunnen op aandringen dat zulk een ombouw pakket voor jonge diesels mogelijk moet word om zo sneller van de diesels op wereld vlak af te geraken.

Autofabrikanten hebben ons jaren lang bedrogen met sjoemel elektronica, ze mogen ook wel iets doen om die vervuilende diesels weg te helpen.

Want HUN klanten zitten nu met de problemen dat hun duur betaalde wagen die verkocht werd met populistische reclame van goedkoop rijden en grote inruilwaarde nu niets meer waard is !!!!

Want nu word wel de benzinewagen in de zon gezet door de autofabrikanten en binnen twee jaar zal het dan weer de elektrische auto zijn en zal de benzine wagen dan weer moeten afgeschreven worden, uitgestippelde commercie…..

De meeste modellen hebben steeds een diesel en benzine versie, dus als men dan toch zoveel op en diesel moet verliezen waarom dan niet er een benzine er laten in monteren dan kan men met minimum kost weer jaren verder.

Zelfs de Afrikaanse markt wil géén geld meer geven voor diesel wagens!

bv: Een begrafenis ondernemer die ik ken verkoopt steeds zijn perfect onderhouden en in nieuwstaat glimmende camionette na 4 jaar.

Nu blijkt hij voor het eerst die diesel Ford Transit niet kwijt te geraken voor een degelijke prijs! Terwijl er voorheen om zijn auto’s bijna om gevochten werd.
Dus een nieuwe benzine motor in die camionette zou de oplossing zijn, en die camionette is dan weer technisch voor jaren bruikbaar en nadien wereldwijd aantrekkelijk als occasie.

Waarom moeilijk als het logisch, snel en makkelijk kan????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 juni 2018 om 20:01.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden