Los bericht bekijken
Oud 9 november 2007, 15:04   #61
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
@Gun:

Het enige substantiële dat je tot nu toe gepost hebt is het Khazaren-verhaal, en dat is aantoonbaar fout.
Je zal het echter niet toegeven, en verder jouw zever posten.
Niks emo hoor, gewoon redelijkheid tegen propaganda en pseudowetenschappen. Dat jij daar niet tegen opgewassen bent moet je mij niet verwijten.

En nogmaals, jouw paden zijn helemaal niet onbewandeld, integendeel.
Het zijn oude paden, welbekende paden, paden waar je niet in het beste gezelschap vertoeft.
Het zijn vooral ongefundeerde paden.
Ook dat Khazaren verhaal lijkt mij niet zo idioot: veel hedendaagse joden hebben weinig weg van mensen uit het midden oosten. En nochthans zouden ze er als broeders moeten uitzien. Ik heb al wel eerder donkere joden gekend, Marokkaanse joden vooral, maar toch ook veel met een lichte huidskleur, maar scherpere gelaatstrekken dan West Europeanen. Een beetje zoals Balkan bewoners. En laat het Khazaren rijk nu net in die kanten liggen zeg! Weer een toevalletje, hé Tja, niks "wetenschappelijk bewezen" natuurlijk. Maar een kat baart geen honden , hé! Donkerhuidige joodse woestijnstammen , nauw verwant met arabieren, krijgen zomaar niet opeens een bleek vel, en lichte ogen... Maar een lichthuidige Khazaar die zich voor enkele honderden jaren tot het judaïsme bekeerde wél...Toch de moeite om eens over te nadenken vind ik.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden