Los bericht bekijken
Oud 5 september 2017, 23:10   #305
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Je kan het ook omdraaien. Als je Fellaini in twijfel trekt, dan is de kopbal van Lukaku ook niet zo speciaal als men hier laat uitschijnen.
Laat ik het zo stellen,al wie ooit in de voorlijn heeft gevoetbald gaat u hierbij tegenspreken...

Als het niet zo speciaal was,waarom had die griek die nét naast hem liep dan de bal niet...

Nee mijn beste,zijn timing was perfect,naar de eerste paal gaan en op het juiste moment afhaken én springen om vervolgens de bal netjes achter de tweede paal in het zijnet te deponeren....

Die keeper had géén schijn van een kans....

Mooier kan je ze niet maken met het hoofd....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht

Fellaini is ook niet mijn favoriete speler omdat hij net zoals Lukaku teveel teert op fysieke eigenschappen en ook omdat hij regelmatig nogal vuil speelt.
Zulke jongens heb je nu eenmaal nodig,met elf koorknapen win je misschien een zangconcours,maar zeker géén voetbalmatch ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Om het nog in een ander perspectief te plaatsen, afhankelijk van de evolutie van de wedstrijd kan je Fellaini verdedigend laten spelen of net aanvallend waar hij dan voortdurend opduikt in de box. En ja, hij heeft al vaak beslissende doelpunten gemaakt met de kop waar Lukaku hier nu voor bewierookt wordt.
En wie denk je dat dan de ruimte vrijmaakt waar een Fellaini kan induiken doordat er dan twee verdedigers op Lukaku plakken tijdens zulke fases...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht

Zie je Lukaku al een andere rol opnemen?
Hoeft niet,alhoewel hij bij iedere corner wel in zijn eigen backlijn terug te vinden is om het gevaar in de lucht te helpen neutraliseren....

En dat zien we Drieske en co écht niet doen....

Laatst gewijzigd door Svennies : 5 september 2017 om 23:11.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden