Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2020, 11:51   #26547
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Ik vind ook dat er veel te veel gediscussieerd wordt over dingen die eigenlijk niet kunnen bewezen worden. Tenmiste niet vanaf hier op een forum. En zo blijf je in een welles-nietes spelletje zitten. D'r zijn nochthans genoeg elementen waarover we hier wél zouden kunnen debatteren. Dingen die we weten, maar die wel vragen oproepen. Ik ben liever nogal terughoudend wat betreft "bewijs" voor verschillende beweringen. Ik ben het trouwens ook niet eens met veel dingen die worden beweerd door truthers. In plaats van trachten te bewijzen wat er nu juist met die buildings is gebeurd, of met vlucht 77, of met vlucht 93, wil ik liever focussen op wat we zeker weten, wat ons is verteld door de officiele instanties. Mijn standpunt is altijd geweest: ik weet ook niet wat er nu juist allemaal is gebeurd die dag, maar ik heb moeite om het officiele verhaal te geloven. Er zijn dingen die op z'n zachts gezegd "raar" zijn, er zijn tegenstrijdigheden, en ja, er zijn leugens verteld. Anders dan velen hier, (bij beide partijen) die menen de waarheid in pacht te hebben, wil ik graag achter de waarheid komen.

Fighting each other for truth or fighting together for truth.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden