Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2007, 11:19   #4
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Heb jij enig idee hoe milieuonvriendelijk ook het productieproces van een brooddoos is ?

en daarbij dankzij paars kan ik mij nog slechts 2 sneetjes veroorloven te eten tussen de middag. En dan zwemmen mijn boterhammen los in de brooddoos en tegen de middag dan plakt de boter tegen alle kanten van mijn brooddoos en zwemt mijn beleg in het luchtledige van mijn brooddoos.

Ik zou natuurlijk ook geen boter meer kunnen gebruiken... dat bespaart dan ook nog geld....

Je ziet het met wat brainstormen gaan we er nog geraken.

Misschien zelfs ook geen beleg meer tussen de boterham doen.... dan kan dat niet meer rondslingeren in die brooddoos.... Gewoon droog brood eten tussen de middag.

Waar kan ik paars stemmen in juni ? Zijn de lijstnummers al bekend?

Nog 4 jaar paars en ik kan zelfs geen boterhammen meer meenemen wegens onbetaalbaar.
Laat me niet lachen hé.Als kind gebruikte ik altijd een brooddoos en heb er nooit problemen mee gehad.En de productie van een brooddoos die jaren meegaat is nog altijd pakken milieuvriendelijker dan elke dag een ander plastic zakje of aluminiumfolie te gebruiken.Zoals ik al eerder gezegd heb kan je je plastic zakjes ook herhaaldelijk gebruiken.Maar in plaats daarvan troost je je de moeite en schiet je alle alternatieve af, tja waar ligt dan het probleem eigenlijk?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline