Discussie: G D P R
Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2018, 05:44   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het enigste wat hier wordt bijgehouden is eigenlijk je email adres.
Verder staat er nergens in het reglement dat de eigenaar van die forum dit zou 'mogen' gebruiken ivm derden wat duidelijk niet het geval is bij de andere gevallen.
Al de rest wat je hier post maak je zelf openbaar voor heel het internet dus waar is het probleem dan ?
Moest de eigenaar van dit forum onze email adressen doorgeven aan derden voor bvb reclame, dan gaat de eigenaar van dit forum duidelijk in de fout. Meer kan er hier niet gebeuren.
Volgens mij worden (moeten zelfs) ook IP-adressen bijgehouden, de gegevens over met welk apparaat je de site bezoekt, ... . Maar dat mag allemaal maar voor een bepaalde tijd meer ... Ik ben niet zeker ... stel de vraag ... maar je hebt me eerlijk gezegd nog niet overtuigd.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden