Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 18:07   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Ik ben normaal gezien nogal snel om mee te gaan in zulk nieuwigheden maar in stadslandbouw geloof ik nu eens niet. Meer dan wat klein fruit en groenten, veel te weinig om een stad mee te voeden, gaat dat nooit worden. Het gaat vooral om wat laag calorisch voedsel. Hydro meestal. En/of op kunstmest.
Stadslandbouw. Volgens mij wordt dat gepromoot door de Vlaamse kasteelheren die het platteland zijn aan het volbouwen en alle landbouwgrond inpalmen of onrendabel maken door ze te klein van oppervlakte te maken. Er is al een tekort aan plaats in de stad. Jaag de prijzen nog wat meer op. De enige niet rijken die er dan nog zullen kunnen wonen zijn de daklozen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden