Los bericht bekijken
Oud 22 november 2014, 16:56   #14
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het gaat over de mentaliteit van sommige automobilisten die menen dat ze door een paar kilometer sneller te rijden ook veel tijdwinst kunnen halen. Als je dan nog weet dat de gemiddelde afstand die afgelegd wordt bij de dagelijkse verplaatsingen al vrij laag ligt in Vlaanderen/België, wordt het al snel helemaal duidelijk.
Wat me vooral stoort is dat er weinig of geen poging ondernomen wordt om het verkeer vlotter te laten verlopen.

Mij maakt het niet uit hoe lang ik moet rijden, ik calculeer dit wel in.

De realiteit is nu echter dat ik vaak een grote marge moet nemen omdat ik niet kan voorspellen hoelang ik over de rit zal doen.

Ben ik er te vroeg, dan heb ik tijd verloren en tijd is kostbaar in onze maatschappij waar we door de hoge loonlasten zo optimaal mogelijk moeten werken.

Maw, ik wil ervoor tekenen om enkel 70 te rijden op de gewestwegen indien ik dan ook echt 70 kan rijden en niet achter personen zit te sukkelen die slechts 50 rijden of achter vrachtwagens met daarachter een rij wagens die te laks zijn om in te halen, of erger nog, een traktor die 50 km ver rijdt, vaak op rode diesel.

Nu, in elke geval, voorlopig heb ik dit handig opgelost. Ik werk vooral van thuis uit en gebruik de moderne technologiën om met mijn klanten te communiceren.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden