Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2018, 03:26   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Het kan je niet meer schelen maar toch blijf je er over zeiken.
Omdat het blijkbaar te moeilijk is om 2+2 samen te tellen zal ik een handje helpen.

Als je de link aanklikt van Universalia zie je bij de poll NIET staan: "Francken moet ontslag nemen, vindt De Gucht" maar "Moet Francken ontslag nemen, ja/neen".

In de lijst met onderwerpen in Binnenland staat:

Verplaatst: Moet Francken wel/niet ontslag nemen?
Knuppel


Gezien zowel jij als Universalia op de poll van Knuppel reageerden is het belachelijk om jullie gemakzucht te verantwoorden met "Had de mod die ze samengevoegde er dat bijgezet dan waren we nu niet aan het zeveren".
De mod is daar nog minder toe verplicht dan jij het recht hebt om hem te bekritiseren.

Wat betreft verplaatsingen en samenvoegingen is het de regel dat wie eerst komt eerst maalt. Daarom kwamen de verplaatste draden over Francken onder die van Universalia te staan.
Een poll hangt misschien niet vast aan een draad. Bovendien sluit mijn poll perfect aan bij de draad van Universalia. Universalia kreeg extra reacties toegevoegd aan zijn draad, terwijl ik de mijne én mijn poll kwijt was. Is dat een reden om de mod extra werk aan te smeren? Is het dit soort gejengel dat een mod dagelijks op zijn bord krijgt? Zelfs tijdens de eindejaarsfeesten?
Dan verwondert het mij niet dat de ene na de andere mod de pijp aan Maarten geeft. Nog even en de laatste geeft er de brui aan.
Maarten zal content zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 januari 2018 om 03:33.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden