Discussie: proefdieren
Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2007, 14:14   #48
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Van Hecke Bekijk bericht
En aan Illusion. man man, wil je nu echt dat ik antwoord op je vraag ? Jouw vraag doet me terugdenken aan WOII toen de nazi's mensen gebruikten voor allerlei -soms gruwelijke- proeven: joden, gehandicapten,... Mijn antwoord is duidelijk zeker ? En zeg jij nu eens ? Vind jij dat het moet kunnen op mensen als ze daar niet in toestemmen ?
In tegenstelling tot speciecisten als uzelf maak ik geen noemenswaardig onderscheid tussen mens en dier. Voor mij is al het leven evenwaardig en verdienen een dierenleven niet minder respect dan een mensenleven. Een ware ecologist zou dat moeten beseffen. U toont hiermee dan ook meteen uw ware kleuren.

In uw speciecistische houding ziet u dat echter niet in en verkiest u het maar om dieren te martelen en te vermoorden in het teken van de wetenschap, terwijl de meest geschifte monsters in gevangenissen worden verzorgd. Hoe ziek is een samenleving wanneer zijn misdadigers worden gesoigneerd en miljoenen onschuldige wezens elke dag onnodig worden gemarteld en vermoord?!?!?

Ik heb het niet over joden en gehandicapten, meneer, maar over gewetenloze monsters die een bewezen gevaar zijn voor de samenleving.
IlluSionS667 is offline