Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2004, 23:52   #42
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky

Geen enkel van de door u aangehaalde 'benamingen' voor Vlaams Blokkers klopt, behalve misschien het cultureel racisme in eigen land, zeker als de onverdraagzame nieuwe cultuur dagelijks door je strot geramd wordt op de meest criminele wijze!

Je zou voor minder....
Vicky identificeert zich altijd volledig met het Vlaams Blok en het hoe en het waarom ze daar medewerkster van is. Een aanval op het Blok wordt dan ook steevast geinterpreteerd als een aanval op haar zelf, haar waarden en haar persoonlijke normen. Vandaar dat ze ook dikwijls de emo-tour opgaat en persoonlijke hetzes tav kritikasters op het VB opzet.

Hopelijk zal ze er ooit inslagen, het een uit het ander te halen, en zich realiseren dat kritiek op het Blok geen kritiek is op haar als persoon maar op alles wat het Blok vertegenwoordigt en alles wat er bijloopt, gaande van pure flaminganten tot extreme neo-nazi's waar ze zelf haar neus voor ophaalt. Maar ze moet zich wel realiseren en accepteren dat ook wij neo-nazi's identificeren met het VB. En dat ligt dan niet aan ons.

Wanneer je in een forum zoals dit vaststelt dat zowel Eichmann en Guderian zich opwerpen als grote verdedigers van het VB, en daar doorniemand van het VB worden teruggefloten, moet Vicky niet verbaasd staan, dat wij Blokkers af en toe veralgemenen naar het meeste bruine scenario toe.
Je liegt weeral. Dat is toch wel echt een afwijking waar je dringend iets moet aan doen, hé?
Als er iemand tegen mij zegt, dat hij nooit méér aan één tafel wil zitten met mij, omdat ik VB'er ben... 't Ja, dan neem ik dat inderdaad persoonlijk.
Als er iemand foto's van mij plaatst, met een hoop nonsens, op zijn privé website...ja, dan neem ik dat persoonlijk.

En als er iemand mijn joodse vrienden probeert te compromitteren op een joods forum, omdat ze toevallig voor dezelfde joodse website schrijven als ik, en daarbij niet nalaten mij bij naam en toenaam te vernoemen. Ja, sorry, hé! Dat noem ik dus inderdaad persoonlijk.

Maar 't zal wel aan mij liggen zeker?

Bovendien ben ik zowat de enige die regelmatig met Guderian in de clinch gaat.
En dat zal Guderian wel bevestigen.
Wat ik hier wel wil aan toevoegen, is dat hij consequent is in wat hij zegt, en ook al ben ik het er niet mee eens. Hij blijft beleefd en is niet achterbaks. Iets dat niet van iedereen kan gezegd worden.
Vicky is offline