Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 21:46   #79
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nu blijkt zelfs dat Close zaterdagavond afwezig was (zou op een rugby-wedstrijd in Frankrijk aanwezig geweest zijn) en geen enkele verantwoordelijkheid had gedelegeerd. Dat stuk PS-onbenul is dus op alle gebied totaal O N B E K W A A M , en dient eigenlijk vervolgd voor schuldig verzuim. (bron : "de afspraak" - Canvas)
Eerste Schepen Alain Courtois zat er maar beteuterd bij, en illustreerde perfect de totale onbekwaamheid van heel het Brussels College.
Klopt!

Tweedelig probleem.
1// De voedbalploegen en/of de landen moeten de verantwoordelijkheid op zich neem. Spot en spelen in het stadium. Indien er buiten het stadium rellen uitbreken zijn de ploegen of Landen bij land ploegen verantwoordelijk en moeten opdraaien voor alle kosten. Het is niet de gemeenschap die steeds weer de schade met scheefgetrokken opgedrongen solidariteit moet betalen!!
Kan dat niet: tja, dan kunnen ook géén wedstrijden in steden georganiseerd, ook géén stadions meer bouwen in stedelijke omgeving, omdat algemene veiligheid boven spel en spelen moet staan !

2// Anderzijds het niet te verschonen probleem met de rellen met Marokkanen is uitgedraaid op anarchie, de totale regeringloosheid in Brussel, punt uit. Waar de voetbal maar en uitvlucht was om lellen te organiseren om verwoestend te plunderen zoals het op het Afrikaanse continent gangbaar is!
Daarom vond ik dat dit probleem afzonderlijk behandeld kon worden in: Er kwam veel Kritiek op de totale anarchie, de regeringsloosheid in Brussel. Om het ene niet met het ander te mixen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden