Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 23:34   #80
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die mannen die vanuit het verre Leopoldsburg Peer of Vlamertinge staan te roepen over Brussel hebben we met hopen. Ik zou zeggen....kom er wonen of op zijn minst ga er af en toe wat rondwandelen....We kunnen heldhaftige Vlamingen als U goed gebruiken.
Trouwens is Brussel wat het nu is net opdat die grote Vlaamse helden er allemaal zijn gaan lopen.

Wat belet U om ooit eens een echte Brusselse held te worden?
Je bent wel goddelijk hoor. Je wenst zelfs dat wij uw beerput zouden komen opruimen? Komaan he vriend. Ik ben niet de enige Vlaming die ooit gedacht heeft dat het ditmaal de betweters zelf mochten zijn die de hete "patatten" uit hun eigen vuurtjes mogen halen. Die hete patatten liggen er nog steeds in en zullen blijven liggen.
De brol die er regelmatig is wordt gewild door uw eigen bestuurders.
Bon. Laat ze verkozen blijven en verder doen zoals ze bezig zijn.
Als Brussel ooit in de fik gestoken wordt zal dat dus niet mijn probleem zijn.
Vlamingen blijven best weg uit de hoofdstad van Europa als ze een zaak willen beginnen. En die koterij; waar vele rechtspersonen hun maatschappelijke zetel gevestigd hebben met frauduleuze bijbedoelingen; mogen gerust afbranden. De enige manier om al die ratten en hun nesten uit de stad te krijgen. Want vroeg of laat gaat daar opnieuw de builenpest uitbreken. Dan kunnen ze die dappere Brusselaars "en masse" afvoeren naar het vilbeluik.
Dus zwijg maar over uw dappere Vlamingen en lever het bewijs maar zelf van uw dapperheid. Wacht dus niet op mij of ons maar wacht op uzelf.
Uw volk kan U gebruiken.
En voor de rest kan je uw pot op. Capito?
werkman is offline   Met citaat antwoorden