Los bericht bekijken
Oud 27 december 2017, 07:49   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kristina (11) moet Kerstmis niet thuis, maar in het terugkeercentrum vieren: ‘Dit is onmenselijk’



Hadden we er vorig jaar ook niet ééntje die kwam wenen?

Dat zijn voor velen en zeker in een kerstperiode schrijnende beelden.

Uiteindelijk kan men niet anders dan vaststellen dat er fouten gebeurd zijn in beide gevallen vorig jaar en nu.

Die fouten situeren zich in de zin van: of je zet ze er direct uit maar niet na 3 tot 10 jaar?

Ik ben niet echt een fan van dat ons land maar blijft overspoelen met mensen uit andere contreien maar er zit wel een serieuze fout in het systeem als men iemand er na 3 tot 10 jaar maar eerst uit wil zetten die hier misschien al een beetje ingeburgerd zijn in 'ons' land.

Ik leg mijn Ebenezer Scrooge jasje even weg en uiteindelijk moet men een andere oplossing vinden in deze zaak.

Er zijn er anderen die men beter de deur zou wijzen dan een klein meisje dacht ik.

De fout ligt bij diegenen die zich met die zaken bezig houden en hun werk niet naar behoren weten te doen. (gooide ik nu met stenen in de kerstperiode?)

Een 'goed?' plan misschien: hou ze allemaal buiten en weiger het 'wir shaffen das' gedoe te volgen problem solved, case closed.

p.s.

Straks heeft Francken het weer gedaan want op huidig ogenblik, de paus, de kardinalen, kleine wenende meisjes ...

Graag reactie
Als je dan leest dat de DVZ steeds wacht tot er een vakantie is om gezinnen met schoolgaande kinderen op te pakken, dan is het ook logisch dat dit kan tijdens de kerstvakantie.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden