Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2017, 01:00   #2019
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
75.000 euro? Ik dacht dat uw tarieven tenminste 5.000 per maand bedroegen?

En nu is het al het "hotdog-dossier"?

Zonder te spreken over het feit dat je steeds maar over dezelfde twee dossiers begint, waarbij er een faliekant mislukt. Je hebt er dus geen eurocent aan verdient.

De fantasieën gaan verder!

DE 5000 euro per maand is de dossier van Paul en Wendy een groot fabriek dat kan je niet vergelijken met een horeca zaak.

Volgende dossiers heb ik gedaan :
Houten clara
Fabriek Paul en Wendy
Tast toe
HORECA NV (9 horeca zaken )
Barca/Indonesia
Midi station.

Op horeca zaken verdien je behoorlijk maar niet abnormaal.
Als ik in 1988 Begon had ik het eerste jaar ook maar 6 dossiers dus geef me even de tijd en ik wil niet meer een industrie worden zoals toen ,maar rustig bij verdienen om mijn levensstandaard te houden.

trouwens de maandelijkse mailing naar 350.000 bedrijven is nog steeds niet vertrokken is voorzien rond 24 januari

en over die rotte frank gesproken ,hetgeen mijn vrouw in Tenerife kost is ook niet mis die geeft op 3 maanden meer uit dan dat jij kan verdienen in een heel jaar.

Er is natuurlijk geen hotdog dossier maar gezien je ongeloof noem ik midi station hier het hotdog dossier ,waar waren trouwens mijn fotos ?? ga volgende donderdag maar eens terug er is mij bevestigd door het caffe TAVERNE HORTA dat ze er elke donderdag zeker staan (vast) de andere dagen hebben iets te maken met weer en overheidsinstellingen en ook de talistar die vlak voor het hotdog restaurant zijn uitgang heeft.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 januari 2017 om 01:08.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden