Discussie: Wat zijn markten?
Los bericht bekijken
Oud 29 november 2008, 22:53   #124
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Ik vind het grappig hoe jij steeds opnieuw de berekende diefstal van de oplichter genaamd 'Overheid' als 'onkunde' poogt te verkopen
Berekende diefstal is onkunde, ik hoef dat niet te verkopen. En, zoals je weet kan in een vrije markt iedereen verkopen wat hij wil zolang er kopers zijn. Blijkbaar zijn er dan velen die het willen kopen, vreemd dus. Ik wou je bijna een vraag stellen maar zal dat zo laten.
Citaat:
Ps: ik had hen gevraagd om iets aan jouw op de man gespeel en schelden te doen. Ik noem dat niet discussiëren. Verbaasd?
Pas op maar, mijn papa is bij de politie !!!!!!! Ik ben helemaal niet verbaasd, wij zijn toch maar leugenaars, achterbakse hypocrieten, bedriegers, leugenaars, mensen die niets kunnen begrijpen, huichelaren, onpersoonlijke dwazen die in waanzin geloven, oplichters, dwingelanden, dictators, onderdrukkers, smerige bandieten, spammers, slavenhandelaars, winstboeren, leeglopers, parasitaire infantielen … alles verschijnend in onpersoonlijkheid zonder persoonlijkheid of zoiets. We hebben daarbovenop geen enkel argument om je van het tegendeel te onthouden, die zijn op z’n minst te negeren en/of te ontwijken aangezien we enkel onze eigen leugens nog geloven. Ik denk zelfs niet dat we nog een reden van bestaan hebben, men zou ons moeten verbannen naar het land der verworpenen. Een mens kan slechts blijmoedig worden bij de gedachte dat een vrije markt niet bestaat, slechts dan kan ons blinde en doofstomme ego het hartje nog ophalen op kosten van de anderen.
Citaat:
Waarom spreek jij als 'we'? Gespleten persoonlijkheid? Wablief 'tegenstelling overstijgen'? Non-sense uitkramen is niet discussiëren hoor.
Wat bedoel je in feite met ‘discussiëren’? Misschien begrijpen we iets niet. Dat stukje over tegenstellingen overstijgen mag je gewoon negeren, is niets dat van belang kan zijn. 'We' zijn de verworpenen der aarde, de onderdrukten die nog slechts met het gepaste medicijn overeind blijven. Niet onmiddellijk gespleten maar solidair depressief, men vertaalt solidariteit soms op vreemde manieren, kan ik nit aan oen latuurnijk, het zijn zij ... je weet wel. Of wij volgens jou, kan ook.

Laatst gewijzigd door MIS : 29 november 2008 om 22:59.
MIS is offline   Met citaat antwoorden