Los bericht bekijken
Oud 11 december 2021, 11:14   #59
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vreemd, maar ik zie nog altijd geen links naar publicaties.

Ik wil best aannemen dat hij wel een bepaald palmares heeft maar ik zie het niet.
Die uitspraak : "Hoogst mogelijke graad in virologie" Dat is toch een grap neem ik aan? Ik hoop het in elk geval.

Publicaties zeggen alles over iemands bekwaamheid en ervaring.
Als mensen smileys beginnen plaatsen, en straks beweren dat een persoon bekwamer is dan de andere omdat hij meer publicaties heeft, dan weet iedereen dat er geen eerlijkheid meer is in het debat. Het is niet voor niks dat Vanden Bossche bij de Bill & Melinda Gates foundation is binnengeraakt. Geen enkele andere viroloog kreeg die kans.

Publicaties zeggen alleen iets over de keuze die je maakt met je carrière. Je bent nu zo wanhopig verloren in je gebrek aan argumentatie dat je alleen nog kan roepen “ja maar MVR heeft meer publicaties”

Eerst was VD Bossche een dierenarts.. daarna had hij geen publicaties.. en nu kom je in je wanhoop hiermee aandraven

Als we een professor virologie al in diskrediet moeten brengen kunnen we echt niet lager vallen. En er zijn massa’s bewijs dat onze TV virologen alles behalve onafhankelijk zijn. Van VD Bossche kunnen we dat niet zeggen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden