Los bericht bekijken
Oud 25 december 2014, 07:26   #26
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Misschien is het eerder een wonder te noemen dat geen van die wezens zou evolueren indien we de hoeveelheid van die bacteriën, de tijd die ze bestaan, en de variatie in omstandigheden in acht zouden nemen.
Ik weet niet of je volgde toen ik begon aan de discussie evolutie op dit forum.
Als Parcifal eerlijk zou zijn, zou hij weten dat ik helemaal niet vastzit bij de basisbegrippen. Toen Microwezen HERV als "bewijs" aanhaalde, ben ik dat tot de bodem gaan uitzoeken. Ik heb het hier tot in de treure toe gevraagd, maar antwoorden kwamen er niet. Oordelen met hopen....
Arrogante gelovigen noem ik dat.
Want toen ik de moeite nam en die HERV vertaalde naar taal die iedereen begreep was iedereen van de scene verdwenen
Als Parcifal mij naar een boek verwijst en ik wil ee hoofdstuk bespreken waar ik het meest met struikel, is hij weg met de noorderzon.
Daarbovenop, heb ik aan dat boek nog een uitgebreide website gelinkt dat gedetailleerder (EN EERLIJKER) over het devonen tijdperk sprak.
Wederom, stilte.... Athelas gaf het "a go" maar ging er later op terugkomen, later is niet gekomen.
Er is NIETS maar dan OOK NIETS dat ons terugleidt naar de vissen behalve een goed idee. Er is niet ééns DNA om te onderzoeken, men heeft niet eens een vin om te bezichtigen.


Men wil iets zien, en vanaf men om details vraagt en er de loepe op wil zetten heerst er stilte...
Ik zie ook aanpassingen, en uiterlijke veranderingen...Noemen we dat evolutie? Mij goed.
Maar hoe maak je in godsnaam een knaagdier (eiomaia) voorouder van ons als daar niets toe leidt??? Dat is toch een geloof en géén vaststaand feit!

Laatst gewijzigd door Peche : 25 december 2014 om 07:36.
Peche is offline   Met citaat antwoorden