Los bericht bekijken
Oud 26 september 2017, 08:44   #40
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
1. Niet echt een probleem om het aan te passen, raakt net aan de inhoud van de discussie (kan er momenteel niet aan. Zal voor morgen zijn. Kwestie dat we google-pagina-nummer-één-van-de-n-va-logo's een beetje opkuisen).
2. De claim an sich is belachelijk voor een forum zoals dit. Mijn mening.

Maar toch: welke wetgeving bedoel je hier. Ik denk dat het sec gezien een parodie is, vooral als je de context bekijkt waarin mkb dit heeft geplaatst. Niet?

Ik geloof niet in toeval.
Een paar dagen geleden zat één van onze leden hier te dreigen met gerechtelijke vervolging van een ander forumlid omdat die op zijn zenuwen werkt doordat hij N-VA belachelijk maakt met woord en beeld.

Op zich is deze dreiging uiteraard te belachelijk voor woorden, maar dan is het perverse van het spel dat men zich naar het medium richt, dus naar het forum zelf, en zo bij jou eindigt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer er ooit verantwoording zal gevraagd worden zal het aan jou zijn. Voor al de leugens, verdachtmakingen, zware persoonlijke aanvallen enz... die je in de loop van duizenden postings uitgebraakt hebt. Niet één van je doelstellingen is uitgekomen wat niet betekent dat je onschuldig bent. Het is de bedoeling dat ik in de loop van de volgende weken jouw dossier aan de partijleiding van de N-VA ga overmaken, die zal oordelen of er een rechtszaak van komt. Als er iemand is die een veroordeling verdient ben jij het wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Jij beschouwt vier miljoen als een grappig mannetje dat een beetje solt met de N-VA. Dat pleit niet voor je mensenkennis. Gelukkig voor jou doet ie dat niet met het VB, dan werd je helemaal gek. Onrechtstreeks berokkent hij de partij schade en dit reeds gedurende 12 jaar. Je uitlachfilmpjes waar je zo van houdt zullen me niet beletten te doen wat ik me voorgenomen heb.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Niet de berichten van superpanda, wel het getrol van vier miljoen. Ik herhaal : de man is bedrijvig op dit forum sinds 2005 en heeft gedurende al die tijd niets anders gedaan dan tientallen draden opgestart en duizenden berichten uitgebraakt met één bedoeling : de N-VA schade berokkenen. Het is zoals pesten op school en op het werk, wanneer je het blijft doen treedt er onherroepelijk schade op bij de betrokkenen, vooral door het herhalingseffect. Je mag dat uiterst plezant vinden, ik denk er anders over. Daarom ga ik doen wat nodig is.

P.S. Gelukkig voor haar volgt Zuhal Demir dit forum niet. Ze zal het leren kennen. Of vind je de draad over haar grappig en onschadelijk zoals superpanda dat doet? D�*t is dan jouw probleem.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 september 2017 om 08:46.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden