Discussie: Website
Los bericht bekijken
Oud 9 november 2019, 09:08   #52
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als het U te doen is om te tonen hoe een *administratie* mensen mismeestert, dan is uw verhaal evenveel, of zelfs meer waard, als ge de aandacht niet trekt op een paar prive personen (namen van ambtenaren) maar op de manier waarop een systeem functioneert.
Dat is toch de plicht van elke burger? Aantonen waar het verkeerd loopt, dat eerst via de dienst trachten te corrigeren en als vervolgens nog steeds de kwaadwilligheid overheerst naar de media stappen.
De boel is zo rot en corrupt als het maar zijn kan en daar moet iedereen die het nog een beetje goed meent tegen revolteren.

Wat namen aangaat van ambtenaren wil ik uw stelling wel volgen. Nu is het ook zo dat de 'merkwaardige interactie' tussen diensten ook mag aangeroont worden. En bizar om zeggen ... ook het 'merkwaardig isolement' van diensten.

Hier hebben we twee versies over de handel en wandel van één vennootschap. Een Waalse en een Vlaamse en beiden zijn gewoon tegenpolen. In de laatste 10 jaar ondanks alle aanwezige bewijsvoering zijn we er niet in geslaagd om de informatie uit Vlaanderen in Wallonië aanvaard te krijgen. Dat gaat volgens mij allemaal in de versnipperaar of wordt daar gewoonweg niet bekeken.
Hoe dat allemaal strookt met de 'plicht' van de fiscus om correct te belasten moeten ze de burgers maar eens uitleggen.
Mij lijkt het meer op de praktijken van oplichters. Geld pakken waar je maar kan en voor de rest ogen en oren dichtknijpen.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 9 november 2019 om 09:17.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden