Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 10 april 2024, 16:09   #166
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.706
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ocharme, bijna 10 minuutjes, dat moet toch een gigantische kwelling geweest zijn, je hebt er hopelijk geen gehoorschade aan overgehouden?
En je hebt toch zeker je burgerplicht wel gedaan en meteen bij de gestapo geklikt?
Kun je wel lezen en rusten met al dat gekwek van vogeltjes of lawaai van spelende kindjes?
Of ben je zo ne lastige, ouwe buur die alle oudjes een slecht imago van onverdraagzame zuurpruimen geeft?
En je buur die het gras afrijdt? Verdraag je dat nog of mag dat ook niet?

Stel je toch niet zo aan met kritiek op elke scheet van iedereen en wordt kluizenaar op een kaal, onbewoond eiland dan kan niks of niemand je ooit nog storen of je kunt ook nog je oren dichtstoppen met peterselie, dat schijnt ook te helpen.
Aanvaard nu eens dat gij niet en nooit zult kunnen bepalen wat anderen doen of mogen doen hoeveel je ook klaagt en zaagt.
Ik snap dat soort van holbewoners niet, die hun tamtam hebben ingeruild voor een mechanische variante. Het trekt het verkeerde soort aandacht.

Dat had ik al door, 35 jaar geleden. Mijn companen met hun luid gillende brommerkes werden telkens weer op de rollen gezet, met het nodig gezeik.
Ik, die toen al raar deed, reed even snel als zij, maar ik deed alle moeite om de uitlaat (en inlaat) zo stil mogelijk te houden.
De paar keer die ik de rollen heb gezien:
  • Met mijn vaders brommer, die pre 1978 was, en dus niet afgesteld. Verrek irritant dus, want die kon wel sneller dan 40km/u.
  • Met mijn gloednieuwe Yamaha FS1 (een heruitgave in 1989), omdat ik die inzette als afleidingsmanoever. (die haalde met moeite 45 op de rollen)
  • En in 1993, met mijn MBK Evolis, omdat een rijkswachter echt te veel tijd had. Ook daar heb ik geen boete aan over gehouden, wel een kapotte zekering en kickstarter.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden