Los bericht bekijken
Oud 10 november 2020, 11:29   #3
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

De band Het Goede Doel van de hit België (zie mijn foot-note) komt uit Utrecht. De mensen zijn er erg aardig/vriendelijk, wellicht vergelijkbaar met mensen in België als een samenvattende beschrijving van toepassing zou kunnen zijn.

Slechte mensen vind je natuurlijk overal. Justitie (nationaal) is natuurlijk de oorzaak van eventuele corruptie. De verhuurder komt zelf niet uit de stad Utrecht maar uit een plaats in de omgeving.

Ik had overwogen om het te negeren en te vergeten maar er was sprake van een situatie waardoor is besloten om het publiek te plaatsen.

Tijdens het maandenlange geschil met de verhuurder kwamen er zeer dubieuze figuren op mij af (het leken acteurs met als kenmerk: het meest asociale mogelijk, in het centrum van Utrecht) en er was sprake van intimidatie/bedreiging. De verhuurder was aantoonbaar labiel en de situatie was geëscaleerd, onder meer met geweld. De verhuurder was intellectueel onmachtig om zijn gram te halen. Doordat de Rechtbank mij veroordeelde om de verhuurder te betalen, onderwijl ik alles was verloren, inclusief woonruimte etc., werd hij in feite achter mij aangestuurd en zou ik nog jaren lang zware overlast van de verhuurder kunnen verwachten, bij wijze van 'retaliatie' om zijn eer te herstellen.

Daarom was besloten om het toch publiek te plaatsen en natuurlijk daarbij ook ten behoeve van een eventueel maatschappelijk belang, waarover ik zelf niet kan of wil oordelen of dat aanwezig is of bestaat.

Op de website van Fernand Haesbrouck staat een link naar een publicatie over wat hij heeft meegemaakt. Het gaat over Justitie in België.

Staat de rechtstaat nog recht? (PDF)
https://www.adhdfraude.net/pdf/NB1056.pdf

Wellicht is het onderwerp toch op een of andere manier relevant. Natuurlijk hebben kritici een bepaalde positie en mogen zij e.a. kunnen verwachten, maar desalniettemin is het wellicht toch van belang om plaats te bieden voor transparantie.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden