Los bericht bekijken
Oud 6 december 2020, 20:31   #7
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Aangezien het feit dat de corruptie vanuit de Gemeente Utrecht uitzonderlijk duidelijk is, resteert voor mij de vraag: was er een goede bedoeling? Ik vermoed zelf van niet.

Ik ben geenszins paranormaal begaafd oid en ik geloof daar ook niet in, echter zag ik tijdens het conflict met de verhuurder dat hij op een moment naar een 'partij' keek met de vraag "nu?" (de partij waarnaar hij keek waren de 'slechte mensen' die ik duidde in mijn vorige bericht, de AIVD) en dat er een negatief antwoord kwam, wat de verhuurder niet begreep.

Ik was juist lid geworden van een filosofie-forum, wat er wellicht mee te maken heeft gehad.

In Utrecht staat een theepot op een dak. Het is gebruikt als toeristische attractie. De naam van het kunstwerk is "Call of the Mall".

Op zielenknijper.nl was een uniek onderdeel een link naar een analogie van Russel's theepot met een vermelding naar de Mad Hatters uit Alice in Wonderland. De stijl van de theepot komt overeen.

Naam: external-content.duckduckgo.com2.jpeg
Bekeken: 772
Grootte: 35,9 KB

De corruptie lijkt afkomstig te zijn van minder intelligente mensen. Het motief zou iets zeer triests kunnen zijn, namelijk afgunst i.c.m. een verwrongen overtuiging dat zij - vanwege hun gebrekkige intelligentie - met zinloos geweld iets duidelijk moeten maken.

De aanslag in Utrecht, indien het afkomstig is vanuit de internationale veiligheidsraad (in het visioen zag ik een beperkte kring met mannen, wellicht 50 mensen), zou ze tot wanhoop kunnen hebben gedreven.

Ik begrijp dat 'aandacht' of bekendheid e.d. voor sommigen als een soort beloning of winst wordt gezien. Ikzelf heb daar niets mee. Terroristen willen ook aandacht en bekend worden. Ik deel een dergelijke natuur niet.

Ikzelf geef slechts om resultaten en zoals ik inmiddels 1000x duidelijk kenbaar heb gemaakt, ik ben niet politiek of religieus gemotiveerd.

De blog zielenknijper.nl begon ooit met een idee t.b.v. "human performance". Er onstond een vraag: wat is de goede intentie van de psychiatrie t.b.v. de mensheid om bijvoorbeeld de hersenen van 1 miljoen mensen te behandelen tegen depressieve emoties?

Het idee waarmee de zoektocht van de blog begon: "zonder potentieel voor depressie is er geen potentieel voor euforie". Het afvlakken van depressieve emoties zou schadelijk kunnen zijn voor de toekomst van de mens.

De blog heeft gediend als middel voor de zoektocht naar een antwoord op de vraag. Natuurlijk was er aandacht voor het welbevinden van mensen, maar het achterliggende idee was niet om zaken te veranderen. Vanuit de blog werd altijd duidelijk gecommuniceerd dat de controle zou moeten liggen bij (de ideeën van) professoren of professionals, dus zonder zelf ergens over te willen oordelen. In feite (in oprechtheid) werd altijd ruimte gelaten voor het geval dat psychiaters een goede bedoeling hadden en gelijk zouden hebben. "Moge de beste winnen", bij wijze van spreken. De blog verkende de grens van redelijkheid.

De dreiging blijft (neemt toe) omdat er geen antwoord is.

De vraag voor duidelijkheid is eenvoudig: wat was het motief van de verhuurder om mij zomaar aan te vallen?

Het lijkt er op dat ondanks de post op dit forum, nog niets bekend is over zijn motief. Dat is m.i. toch verdacht.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden