Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2011, 03:42   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Oh wacht ik dacht dat dit een goed georganiseerde en georkestreerde opstand was?

Blijkt dat even niet te kloppen. Het zijn dus inderdaad gewoon burgers die de wapens hebben opgenomen. Wat verwacht je daar nu van?

Ik vraag mij af hoe jij zou reageren op een tank die een bereik heeft van 20 km als jou beste artillerie geschut een bereik heeft van 7 km.

13 km die jij moet afleggen en waarbij je onder vuur kan worden genomen vooraleer je ook maar iets kan doen. En dan spreken we over het beste materiaal van de rebellen. De meeste hebben nog veel slechter materiaal met hooguit een bereik van 500 m.
De voorstelling (theater) van de rebellen zal snel verbeteren als de broodnodige 'hulp' op bestemming is. Obama heeft die hulp reeds een tijdje geleden goedgekeurd en gisteren bekend gemaakt. Voorlopig gaat de psy-op, het lukraak wild in de lucht schieten en rondhossen in jeeps gewoon door, dat is een vorm van propaganda en intimidatie.
Mss is deze vorm van manifesteren een beetje onbegrepen in Westerse ogen, maar zonder twijfel zal het 'lokale volk' daar anders over denken, voor hun is dat duidelijk machtsvertoon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2011 om 03:59.
zonbron is offline