Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2021, 10:41   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.365
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jamaar, ik dacht dat jij wilde dat mensen zich vaccineerden, en als ze het dan fervent doen, is het ook weer niet goed. Op elk niveau mag men toch zijn geprivilegieerden kiezen zou ik denken, anders dienen zo een mandaten toch voor niks ?

Als vaccins zogezegd reddend en belangrijk zijn, gaan vrienden en familie toch voor zou ik denken. Ik zou toch hopen mochten wij familie zijn en jij bent burgemeester, dat je er alles voor doet om mij eerst laten te vaccineren samen met de rest van de familie. Wat voor een familie lid zou je anders niet zijn, om wildvreemde burgers laten voor te gaan op eigen volk ?
Zou jij echt wildvreemden laten voorgaan op eigen familie in zaken die met leven en dood te maken hebben ?
Het is een zaak van goed fatsoen, je trekt niet zomaar mensen voor, natuurlijk doen ze het, daarom dat ik mij ook vragen stel bij het maken van die reserve lijsten, op welke basis wordt dat gedaan ?

Als ze bvb zeggen van de restjes worden hier in de buurt uitgedeeld omdat dat nu eenmaal logistiek het best werkt, ok so be it, Of men van een centrale lijst werkt, ook goed. Maar men gaat niet zijn eigen adresboekje gebruiken om wat gepriviligeerden te gaan bellen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden