Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 18:20   #241
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Donderdag zullen we weten of Epstein bail krijgt. Hij bood 100 miljoen dollar aan. Lijkt veel maar enkel zijn New York woonst is 77 miljoen dollar waard. En hij heeft er 6. Daarbij argumenteerde het openbaar ministerie naast het extreem vluchtgevaar ook Epsteins poging twee medewerkers getuigen om te kopen met 350000 dollar. En anderen (slachtoffers) werden in een verleden geïntimideerd door crapuul op hen afgezonden door Epstein. Dit zijn omstandigheden waarin je absoluut geen bail mag aanvaarden met of zonder enkelband, die voor iemand als Epstein geen hindernis vormt.

Ik verwacht dan ook geen bail, want het lijkt erop dat Epstein nu wel tegenstand heeft binnen de elite. Net als in de zaak van Dutroux vermoed ik dat men de zaak wil inkapselen en beperken tot deze ene figuur, terwijl het duidelijk is dat het om een heel netwerk van medewerkers gaat. Om maar te zwijgen inderdaad van wat er op die tapes staat. Te ver gaat men dit niet willen laten uitdijen.

Maxwell zou in feite ook een indictment kunnen krijgen lijkt me.
oH? Gij gelooft ook in een complot ivm Dutroux. Laat me eens raden: roze balletten, getuige X, allemaal de doofpot in volgens u?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden