Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2018, 17:35   #3564
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Onder het internationaal recht heeft hamas het volledige recht zich tegen bezetting en blokkade te verzetten !! het gebruik van geweld word hierbij niet veroordeeld.
Maar , dat is toch al gezegd door mij, de vrijheidsstrijders in Gaza mogen zoveel geweld gebruiken als ze willen. Maar , het gebruik van geweld kan alleen een oplossing voor een probleem zijn als er genoeg geweld gebruikt wordt. En daar wringt het schoentje.
Citaat:
Die bezetting is een dagelijkse realiteit en een grote misdaad
Geen Israëli troepen in Gaza, en daar gaat blijkbaar niet veel aan veranderen.
En de belegering. Hoe kunnen de Gazanen overleven en in aantal aangroeien als er niks binnengelaten wordt?
Citaat:
, en u zegt dat daar niet op gereageerd mag worden of dat het belachelijk is dat daar op wordt gereageerd.
Maar als Israël reageert op een bedreiging is dat natuurlijk slecht nietwaar.
Citaat:
Die miljoenen schade aan landbouwgrond is verwaarloosbaar klein vergeleken de schade aan de andere kant.
Die andere kant, volgens uw horrorverhalen en aangereikte links, dan zou daar geen schade meer aangericht kunnen worden, wegens alles al kapot.
Citaat:
De misdaden van Israel hebben veel grotere gevolgen op een burgerbevolking!!!
En zonder die misdaden, zou de Israëli bevolking slachtoffer worden.
Citaat:
hamas interesseert mij geen reet. Hun rol is veel beperkter dan Israel ons wil doen geloven.
Maar Hamas en soortgelijken staan wel op de eerste rij als er met geld voor de arme palestijnen gegooit word.
Citaat:
Dit is geen kwestie van hamas tegen Israel dit betreft een burgerbevolking versus Israel.
Is Hamas de internationaal aanvaarde "leiding" van Gaza?
Citaat:
Al die kletspraat van Israel over hamas heeft als doel het werkelijke probleem en het werkelijke leed buiten beschouwing te laten. Alle verzinsels over hamas val ik daarom aan.
Als de een of andere debiel een vanuit Gaza een ietsofwat geslaagde aanslag pleegt, dan is hamas de eerste om de eer te claimen. Want uiteindelijk, de mensen die de Israëli bommen en granaten mogen koppen zijn niet de Hamas leiders.
Citaat:
U klets maar wat raak zonder te weten wat mijn standpunt precies is.
Uw standpunt is wel heel duidelijk. De geschiedenis is alleen relevant als u dat vind, en Israël is altijd slecht.
Citaat:
Over Noord Korea en Tibet hoor ik geen goedkope excuses voor de misdaden, bij Israel wel , daarom ga ik daar op in.
Goedkoop excuus, of weergave van de realiteit, da's voor u uitwisselbaar als het u uitkomt.
Citaat:
Ik heb problemen met het standpunt t.a.v. Israel van mijn eigen regering, dat gaat niet op voor Tibet en NK.
Citaat:
nonsense natuurlijk , gazanen hebben wel iets anders aan hun hoofd dan het wel of niet bestaan van Israel!!
Daarom dat de doorsnee Palestijn in de straten staat de jubelen als er een geslaagde aanslag op Israël of bondgenoot gepleegd wordt.




.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 juli 2018 om 17:37.
maddox is offline   Met citaat antwoorden