Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2018, 19:19   #91
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat is uw meerwaarde op deze planeet? Moet alles een meerwaarde hebben? Ik begrijp de vraag niet goed. Het atheïsme biedt mij ook behoorlijk weinig in de manier waarop ik leef en m'n leven inricht, bezigheden, enz.
Ik heb heel mijn leven gewerkt en bijgedragen. U ook? Als jullie hier uit de ruif komen eten, moet er wel iets tegenover staan. Immigratie moet een meerwaarde zijn, niet iets dat onze beschaving naar beneden haalt. En dat is hetgeen die achterlijke islam doet. Denkt u dat moslimlanden christenen of joden met open armen zouden ontvangen, zoals dat hier gebeurt met islamieten? Maar het tij keert, veel mensen pikken jullie rotzooi niet meer. De gevangenissen zitten vol met uw soort. Alle Westerse steden kreunen onder het geweld van uw soort. Hoe komt het toch dat jullie uw moslimparadijzen moeten verlaten om een beter leven op de bouwen, uitgerekend bij de 'ongelovigen'. Dan is er toch iets serieus mis met uw achterlijk geloof. Wel, wij kunnen jullie missen zoals kiespijn. Kuis ginder jullie eigen rotzooi op en verdwijn met uw barbaars rotgeloof.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 maart 2018 om 19:25.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden