Los bericht bekijken
Oud 28 november 2021, 09:52   #11
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Daar ben ik het volledig mee eens. Je kan hier je mening verkondigen zonder te worden bedolven onder advertenties of ongewenste voorstellen.
Vrijheid van meningsuiting kan hier. Inderdaad. Zelfs op risico, op het randje af.

Wat mij ietwat stoort. Er bestaat een katern "koetjes en kalfjes". Dit zou moeten dienen voor wat niet dient binnen themafora. De boog moet niet altijd gespannen staan, wat we ook lezen in de hoofding van dit katern k&k.
Echter. Als ik zie wat binnen k&k aan vetzakkerij en seksistische praat wordt verkondigd, terwijl ze zich buiten k&k voordoen al intelligente wezens, dan stel ik mij toch ernstige vragen.
De grens tussen wat niet past in themafora en wat wordt bedoeld door een boog die niet wordt gespannen wordt serieus overschreden.

De vrouwen met ietwat zelfrespect haken af. Zo is dat. En dat merk ik al meer dan een tiental jaren.
Als "koetjes en kalfjes" u stoort , dan moet ge daar niet naar toe gaan, niewaar.
De moderatoren zorgen er wel voor dat dat de spuigaten niet uitloopt.
Opgelost.
Neen, België was vanaf het begin constitutioneel een tweetalige staat. Dat stond zo in de Grondwet.
stab is offline   Met citaat antwoorden