Discussie: qat
Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2018, 17:24   #18
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
1.Illegaal=Als de prijzen stijgen kunnen ze het zich moeilijker of niet meer veroorloven.

2.Ik weet wat afkicken is. Ik heb het twee keer gedaan met die twee zware drugs. Met andere drugs heb ik geen ervaring. Qat lijkt me niet zo'n zware drug (?)
1.Als een coke junkie het niet meer kan veroorloven kan die overgaan aan de crack of erger crocodile. Laatste rotten ledematen van het lichaam af.

2.Met roken ligt het anders; ik ben ruim 10 jaar geleden gestopt met roken omdat het sociaal niet meer aanvaardbaar is. Ook de centjes speelden een rol, maar was een bijzaak.

Een roker is anno 2018 voorzeker een grote loser.


Drinken moet kunnen, al is het maar om door de muggen in de rimboe heen te slapen, of je dorst met waterig ijskoud bier te lessen na 2 liter zweet in ca. 2 uur te zijn verloren. Dit met een zonnetje dat pal op je hoofd schijnt.

Overigens de religies die alcohol verbieden staan weer welwillend tegen veelwijverij. Mormonen, moslims, of DJT die bij 3 vrouwen kinderen heeft verwekt, om maar een voorbeeld te geven.

Het 1 sluit het ander niet uit. Alcohol ondrukt o.a. pedofilie, veelwijverij en hoerenloperij. Hersenen hebben af en toe, let wel af en toe, ontspanning nodig. Dit in vorm de van drank anders kunnen mensen teveel hieper worden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 januari 2018 om 17:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden