Discussie: "Alleen nie blanke"
Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2009, 10:55   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
In het geval van de nieuwe burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, was dat juist. Hij was en is de beste kandidaat en een goede burgemeester.
Gisteren zei hij nog "Als er een Marokkaanse Arabische namenlijst bestaat, dan verscheur ik die persoonlijk".
kan best zijn dat Aboutaleb de beste persoon op de juiste plaats is. Maar ik zou dan wel willen weten welke pet hij draagt als hij zulke uitspraken doet.

Als Nederlander kan hij natuurlijk die Marokkaanse namenlijst verscheuren, net zoals Pètrick Janssens de Chinese namenlijst kan verscheuren;

Als Marokkaan denk ik echter niet dat hij zijn kinderen Jaap of Trees zal noemen en er op die manier voor zorgen dat ze hun o zo gegeerd Marokkaans staatsburgerschap moeten missen...

-----------------

en neen, voor mij hoeft de politie, noch het leger, noch het brandweerkorps een afspiegeling zijn van de maatschappij. Ik heb zelfs ook liever grote politiemannen dan kleine prutskes van politievrouwtjes van 1.52meter hoog. Maar dat mag ik niet zeggen wegens racisme of zoiets.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 maart 2009 om 10:57.
circe is offline   Met citaat antwoorden