Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2019, 23:23   #21238
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is geen nieuws, men weet dat al van voor de aankondiging van de laatste verkiezingen
Toch wel, want jij dacht dat het rechtse blok ging winnen en de autonomie teniet doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
PSOE wil gewoon terugkeren naar het 'estatut' zoals dat er was voordat PP via een reeks processen het statuut uitholde.
Ik denk dat daar sowieso veranderinen aan zouden komen, en het niet gewoon terugkeren is naar de vorige situatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
in spanje win je geen verkiezingen door softie-softie te spelen met separatisten.
En met hardie-hardie ook niet, zoals jij nu ook moet erkennen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat zal nu niet anders zijn, wel in tegendeel.
De toekomst zal het uitwijzen, ik heb al teveel gelezen van mensen die dachten dat Hillary Clinton zeker ging winnen, enz.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het belangrijkste doel is nu eerst goed scoren op 26/05, daarna zal er wel een coalitie volgen.
Waarschijnlijk wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En neen, ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Sanchez zijn blufpoker over opnieuw een minderheidskabinet gaat volhouden. Doen de kleine partijtjes wat te moeilijk over punten en komma's, of als ze toch zouden separatistische strapatsen vertonen dan kan hij ze nog altijd laten vallen en toch met C's een coalitie vormen.
Ciudadanos moet ook nog winnen, Spanjaarden zijn toch koppiger dan Vlamingen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eerlijk gezegd is dat het scenario waar ik me het beste zou bij voelen : rood + blauw aan de macht, en de katholieke conservatieven van PP + de hippies van podemos, + uiterst rechts met VOX en de regionale troublemakers in de oppositie.
Ik dacht dat je zo hard Vox verafgoodde?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden