Los bericht bekijken
Oud 12 september 2019, 01:58   #74
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Dat laatste geloof ik nog niet zo anders zijn onze politiekers funkties en zitpenningen kwijt.
Het is wel onbegrijpelijk dat men op dat niveau uit een dikbetaalde overheidsfunktie zo maar naar de concurentie kan overstappen.
Nog maar eens het bewijs dat ze daar in Brussel met losse flodders schieten en onbekwaam zijn.
Bij de verkoop van mijn zaak mocht ik 10 jaar niet herstarten in dezelfde branche wat ik maar normaal vind.
Concurrent? Proximus is een bedrijf met de staat als grootste Grootaandeelhouder. KPN daarentegen is een onafhankelijk beursgenoteerd bedrijf... Zou Proximus ook gewoon geprivatiseerd en beursgenoteerd zijn geweest, nu zijn het niet geheel gelijke concurrenten, ook omdat ze anderen of elkaar zouden moeten opkopen om de ander echt in zijn thuismarkt te bedreigen.

Overigens is Leroy een goede stap van KPN, of hebben ze de champagnekurken laten ploffen bij de Nederlandse takken van T-Mobile en Vodafone?
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden