Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2016, 09:57   #116
microwezen
Parlementsvoorzitter
 
microwezen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Locatie: Cranleigh, UK
Berichten: 2.398
Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Wie is Bart.
Pfff. Je leeftijd begint je op te spelen


https://nl-nl.facebook.com/bartpeete...36884639967674

Citaat:
Harrie Weggelaar‎ aan Bart Peeters
18 december 2015 ·

Hallo Bart

Heel lang geleden heb je mij eens geïnterviewd over mijn atoomtheorie(dec 1986 - 29 jaar geleden) en nog steeds wil geen hond mij geloven.
Ufoos en het spaghettimonster gaat erin als koek, maar de eeuwige en oneindige waarheid van God en het heelal niet, omdat dat wat te moeilijk is voor de mensen om te begrijpen.

Misschien dat een volgende generatie na mijn dood wakker wordt.

Atomen
bestaan uit
Ruimteschepen.

de grootste ontdekking aller tijden:
het raadsel van het heelal is opgelost.

Lees de Nieuwe Bijbel over
Gods eeuwig Rijk in de microkosmos!


Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen.
En in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot in de macrokosmos.

Een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen, en in die microwezens wonen de nog veel kleinere mini-microwezens, enzovoort, als een oneindige reeks van steeds hogere wezens en culturen.

Een eeuwige evolutie.

Die oneindige reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos is de ruimtelijke realiteit van een eindeloze evolutie, die echter nooit eens voor het eerst begonnen is, want ze is eeuwig en heeft altijd al zo bestaan.
Maar wel doorloopt die eindeloze reeks zich constant van 1 tot oneindig, dus van de allerprimitiefste cultuur (dan zijn wij nu) naar eindeloos hoog in de microkosmos.
Onze toekomst bestaat dus al reeds in de microkosmos, die we in de macrokosmos gaan herhalen, zoals de kinderen het leven van hun ouders herhalen.

Kort overzicht van het bewijs:

1 - Het heelal van mijn atoomtheorie is veel beter dan dat van de wetenschap, als eerste dat mijn heelal eeuwig is en daarom ook een toekomst heeft, en dat van de wetenschap niet.
Ten tweede dat het een levend heelal is, in plaats van een dood mechaniek te zijn.

2 - Ik kan daar ook veel meer mee verklaren, zoals de evolutie en de werking van het lichaam, dat niet vanzelf gaat, maar op een super intelligentie van de microwezens berust.
En ook de zogenaamde Oerknal van de wetenschap laat zich veel beter verklaren als een groeiproces vanuit de microkosmos, veel beter dan dat het heelal uit een singulariteit zou zijn ontstaan, wat toch wel erg wonderbaarlijk en onlogisch is, want uit alleen maar energie kan je geen heelal tevoorschijn toveren.

3 - Mijn atoomtheorie is ook veel logischer dan dat van de wetenschap, bijvoorbeeld dat het heelal eeuwig moet zijn is veel logischer dan dat het heelal eens ontstaan zou zijn.
Want als het bestaan van het heelal een logische reden heeft, en de logica daarvan is te vinden bij Hegel, dan moet die logica eeuwig geldig zijn en dus moet ook het heelal eeuwig zijn.

4 - Dan dat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van God kan bewijzen.
Dat het heelal God zelf is hebben de mensen altijd al geloofd en ik ben de eerste die dat ook kan bewijzen.

Dus mocht je twijfels hebben over mijn atoomtheorie, dan zou je bij deze argumenten toch op zijn minst mij het voordeel van de twijfel kunnen gunnen.
Temeer daar nog nooit iemand mij heeft kunnen vertellen waarom het onmogelijk is en ik wel vele goede redenen kan aanvoeren waarom het wel zo moet zijn.


En een korte logische redenering is deze:

1 - de microkosmos is een hogere wereld (zo is het atoom veel complexer dan ons zonnestelsel).
2 - een hogere wereld is een ruimtevaartcultuur.
3 - dus moet de microkosmos een ruimtevaartcultuur zijn.
En dan komt het heelal als een veel beter en veel logischer systeem in elkaar te zitten.


Hartelijke groeten van harriechristus
__________________
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING!
Atheïsme is geen geloofssysteem.
Het vertelt niet hoe en wat je moet denken.
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden