Los bericht bekijken
Oud 3 april 2011, 21:02   #722
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ik dacht dat het de bedoeling was om "de mens" achter die avatar beter te leren kennen...(zonder echt indiscreet te zijn).
Ok; indien ik jouw stelling volg en jij FVDW wordt, mogen we alleen maar vragen stellen over uw diploma's (die 2 masters), over uw studies en uw intellectuele capaciteiten??? Pas op: ik heb daar niks op tegen hoor maar iedereen hier profileert zich toch op een bepaalde manier? Sommigen praten hier alleen over whisky of bier, anderen over "vrouwen veroveren", ikzelf post hier dikwijls over m'n kleinkindjes...wil dat zeggen dat wij geen andere interesses/capaciteiten bezitten? Het lijkt wel alsof iedereen hier in een hokje geduwd wordt. Mijn bedoeling was alleen om aan te kaarten dat Marijke(die ik overigens helemaal niet ken) ongetwijfeld ook een "gewone" vrouw is, ongeacht wat zij beroepsmatig doet.
Ja uiteraard. Maar mijn punt was - naast het feit dat haar favoriete plat reeds gevraagd is - dat het dan meestal wel over die dingen gaat gaan. Als je nu ontdekt dat Marijke eveneens hot is in astrobiologie: ga ervoor.

Ik probeerde je negatief uitgangspunt (het gaat hier over hetzelfde, ik probeer iets anders) om te draaien in een neutraal uitgangspunt (dag Marijke, ik heb eens een andere vraag).

__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden