Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2020, 16:16   #6502
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik zou wachten op een Europese of Japanse wagen omdat volgens mij de (afwerk)kwaliteit ervan vele malen hoger is dan die van Tesla.
Klopt niet, het Chinese model 3 zou vele malen beter dan al de Europese modellen die in China verkocht worden.
Bron heb ik reeds geplaatst.

Citaat:
Dat is mijn reden waarom ik niet voor Tesla zou kiezen en waarom mijn voorkeur naar Europees of Japans gaat.
Als Tesla volgend jaar wagens in Duitsland maakt is dat made in Europa. Ik begrijp je probleem niet. De model 3 standaard range plus voor Europa komt nu al uit China. Niet uit Fremont.

Citaat:
Wat is jou reden dat je voor Tesla blijft kiezen en niet voor Europese of Japanse alternatieven?
Ik kies nog niet.

Maar ik ben wel naar de Tesla showroom in Hasselt geweest bijna 2 jaar geleden (december 2018), en rustig de tijd genomen alles te bekijken met technische hulp.
Ik vond het model 3 toen al relatief goed afgewerkt. Ik zag wel aan bepaalde kleinigheden dat Tesla nog wat achterstand had, maar wat wil je na goed 1 jaar productie?
Ik had toen al op dit forum geschreven dat 2020 een mooi bouwjaar voor Tesla (en de consument) zou kunnen zijn.

Waart jij toen ook in de Tesla showroom of zelfs meer?

Laatst gewijzigd door Micele : 29 oktober 2020 om 16:22.
Micele is offline   Met citaat antwoorden