Los bericht bekijken
Oud 29 april 2004, 13:30   #41
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Wel Raf doordat men weet dat er bij allochtone jongeren meer criminaliteit voorkomt kan men gaan kijken waarom dat zo is, met die kleine groep kan dan iets ondernomen worden (dat moeten daarom geen repressieve maatregelen zijn)-->Men kan de "werelijke" wortels zoeken.

Natuurlijk zonder dat onderzoek kan men aan heel de bevolking van ons land vragen wie er aan criminaliteit doet en zoja die persoon dan opnemen in een programma, maar persoonlijk raf vind ik bovenvermelde methode iets handiger en efficienter.
Je bent naïef als je werkelijk gelooft dat DAT het doel van het Vlaams Blok is...

Raf ik sprak hier niet over het doel van het Blok ik antwoordde op jouw vraag namelijk deze:

Citaat:
Dat zijn allemaal dingen die je eventueel preventief zou kunnen doen, en waarvoor je niet moeten weten welk aandeel de allochtonen hebben in de criminaliteitscijfers. Ik voreg naar OPLOSSINGEN gebaseerd op het gegeven nationaliteit/afkomst...
dank u.

Daarbij ik geloof het blok ook niet helemaal (verraad mijn plaatje dan helemaal niks )
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline