Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2012, 12:20   #18
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ja zo goed dat ze de sterke CHF aan de door u zo gehate EUR hebben moeten koppelen om een ineenstorting van de economie te voorkomen

Zo goed dat elke zwitser in het door u gehate europa zijn inkopen moet gaan doen omdat het daar 40 % goedkoper is.

Zo goed dat ze in constante problemen en monsterprocessen zitten met de VS ivm de banksector en het assisteren van belastingontduiking.
Het lijkt dat voor Zwitserland geld wat ook voor de VS geld. Hoe minder men over het land weet, des te uitgesprokener is de mening er over...
Ik zou toch maar een beetje om mijn toon letten, als ik van jou was. Wat je hier vooral laat zien is hoe groot je onwetendheid eigenlijk is.

Citaat:
Ge maakt mij niet wijs, dat ge zelf uw inkopen niet gaat doen in Oostenrijk of Italie, omdat Martina op de grens ligt, en het letterlijk 100 meter verder voor alles 40% goedkoper is. Zoniet betaalt gij voor alles 40% meer, uit liefde voor uw Zwitserland, als Ollander. Hou uzelf voor de zot.
Het is natuurlijk niet zo dat in het buitenland alles goedkoper is dan in in Zwitserland. Een hoop dingen zijn in Zwitserland zelfs goedkoper dan in de EU...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden