Los bericht bekijken
Oud 26 december 2018, 18:17   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
De kinderen van IS-strijders worden niet terug naar België gehaald.
De tekst waar ik de draad een tijdje geleden met opende is al teniet gedaan want men gaat ze gewoon uitnodigen en onderhouden.

Een rechter besliste in een kortgeding dat men ze met zen allen maar terug naar België moet halen.

Ik verslikte mij haast in mijn boke met choco toen een nieuwslezer het voorlas op tv.

Ik dacht direct en maakte aan de tafel gezeten met familie gelijk de opmerking: "Is die nu helemaal van lotje getikt?"

Om mijn uithaal kracht bij te zetten, laten we hier over nadenken:

Wie heeft die vrouwen ertoe aangezet om zich te laten inlijven bij een terreurorganisatie zoals bvb het IS?

Dat is hun eigen keuze geweest.

Wie heeft die vrouwen ertoe aangezet om als legbatterij te dienen?

Hun eigen keuze.

En nu hun 'winkeltje' niet goed meer draait of men hoog van de toren blaast dat in dit geval het IS zou verslagen zijn zetten ze het op een janken.

Sorry, persoonlijk geloof ik er niet in dat het IS verslagen zou zijn.

Ik ben van mening dat ze die keuze mogen maken om zich aan te sluiten bij één of andere terroristische organisatie, dewelke dan ook maar dan zouden ze ook direct hun Belgische nationaliteit moeten verliezen/inleveren.

Ook maakte men er gewag van dat ze terug in ons land aangekomen celstraffen zouden opgelegd krijgen. (5 jaar)

Is er echt iemand waarbij dat geloofwaardig in de oren klinkt denk ik dan.

Die zullen geen dag moeten zitten want ik hoor het gejank al tot hier dan.

De enigen die er met gestraft zullen worden zijn de brave belastingbetalers in 'ons' land.

Die rechter moet men wandelen sturen wegens incompetent of zou met die op de achtergrond al ergens in de 'tang' hebben?

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2018 om 18:21.
Universalia is offline