Los bericht bekijken
Oud 7 april 2005, 12:12   #26
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Dit is frappant. 2004gun gebruikt kleuren dat �*e zwart ziet. Wat mij opviel aan conspiracy-sites is dat ze, naarmate ze "overtuigder" raakten van hun gelijk, het design van de site navenant mee wijzigde. Meer en meer rode, groene, blauwe en gele letters, grote letters, onderstreepte stukken en wat dies meer zij. De leesbaarheid ging er niet op vooruit. Tevens gaf het blijk van slechte smaak, in mijn ogen.

Waar het in het kort op neerkwam, is dat men steeds harder en harder ging lopen roepen "dat het bewezen was" en "dat het niet te bewijzen viel". Tel die 2 op en je ziet "dat het bewezen was dat het niet te bewijzen viel". Ze liepen elkaar te overschreeuwen, te overtuigen van hun eigen gelijk, maar geen enkele site kreeg het voor elkaar MIJ te overtuigen. Ik zal alleen NOG MEER geschreeuw, NOG MEER gezever. Terwijl juist iemand die mij 1x GOED het verhaal uitlegt en het daarbij laat, van mij het voordeel van de twijfel wint..

Dat het BushPuppie goed uitkwam?
Geen twijfel over mogelijk. Eindelijk de kans om de duimschroeven aan te draaien. Maar daar gáát deze discussie (HELAAS) helemaal niet over. Dat er laks is omgesprongen met informatie? Zeker weten. Misschien wel bewust, ook nog. Dat het heel erg zwart-wit werd gepresenteerd? Ja, wat wil je met een Orthodox-Christelijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?
Die kleurtjes zijn er enkel bedoeld om Firestone duidelijk te maken welk antwoord bij welke vraag thuis hoort want hij heeft nogal snel de neiging naast de feiten te antwoorden of te antwoorden met nieuwe vragen om zo zijn gezicht niet te verliezen.8)

Al goed dat ik niet onderlijnde of in grotere lettertypes heb gezet oef!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden