Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2014, 04:57   #10
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik hoorde gisteren ergens dat er in Irak een bomauto was ontploft met minimum 35 doden en 100 gewonden tot gevolg. Geen reacties gezien. Het lijkt de Arabische broeders niet veel meer te storen dan de massamoorden in Syrië ...
Probleem is dat wij daar niets aan kunnen doen , en zeker niet met militaire interventie.
Het Westen /de VS zijn verantwoordelijk voor wat wij ZELF veroorzaken.
Syrië is rampzalig , maar dat is iets waar het westen niet voor verantwoordelijk is , en niets aan kan veranderen.

ik keur geweld nooit goed , jullie wel , namelijk wanneer het afkomstig is van Israel of de VS. Die ongekende hypocrisie en steun aan geweld verbaasd mij vooral.

En de huidige puinhoop in Iraq heeft nog steeds veel te maken met de destabilisatie van het land door de US invasion .

Citaat:
Als ik de 20 laatste draden bekijk die jij bent gestart, dan is dat gewoon alle schuld geven op de VS en Israel voor wat zich in de wereld afspeelt. Geen enkele over de Russische invasies, de Iraanse gruwel en de massamoorden in Syrië. Die worden bedekt met de mantel der liefde. Goed hoor!
- De gruwelen in Iran zijn geen centimeter minder als die in andere landen in die regio inclusief US allies .
-Over Syrië heb ik wel degelijk gepost en gepleit tegen militaire interventie.
-De Russische invasies van de afgelopen pakweg 10 jaar stellen geen reet voor in vergelijking met de Amerikaanse.
Stel u eens voor dat Putin besluit grootschalige bombardementen uit te gaan voeren in een ander land, nou dan zou er pas echt iets mis zijn in de wereld.
Maar toen de Amerikanen dit deden was het natuurlijk dik in orde.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden