Los bericht bekijken
Oud 16 april 2022, 12:22   #253
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
En regelrechte leugens, desinformatie, smaad e.d. ? Moet ook allemaal kunnen ?

Bij het Tweakers-forum hebben ze Russische propaganda afgeblokt. Het is weliswaar geen politiek forum, maar toch hebben ze daar een duidelijk standpunt ingenomen.

Een standpunt innemen als forum is in semi-oorlogstijden niet onredelijk.

En af en toe wat snoeien in de wildgroei van Russische propaganda-draden die reeds meermaals ontkracht werden is evenmin onredelijk.
Die moet je weerleggen.
In de covid discussie zijn er hier mensen die ontkennen dat kritische virologen hun diploma hebben gehaald. Dat is gewoonweg liegen en dat kun je weerleggen.

Maar velen hier horen propaganda over de oorlog via onze media, en poneren die zaken als feiten. Het is logisch dat die informatie betwist wordt.

Het beste is mijns inziens om geen standpunt in te nemen over wat de waarheid is.

Ik vind het gewoonweg hilarisch dat er altijd gesproken wordt over Russische propaganda. Alsof dat woord bij Rusland hoort en onze eigen media geen propaganda verspreiden. De media brengen altijd een narratief dat hun eigen overheid en diens belangen steunt. Dat is toch de logica zelve. Ze worden erdoor betaald.

Om de waarheid te vinden moet met Russisch nieuws EN Westers nieuws bekijken. De argumenten van beide partijen in achting nemen en ZELF onderzoek doen.

95% van de mensen hier herhaalt gewoon onze propaganda en poneert het als feitelijke informatie. En wie dat betwist, moet blijkbaar het zwijgen worden opgelegd. Zalig zijn de armen van geest
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 april 2022 om 12:22.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden