Los bericht bekijken
Oud 16 april 2022, 13:16   #255
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Geef eens één reden waarom ik pakweg Jan Balliauw, of een collega journalist in Oekraïne niet zou mogen geloven.
Dat is geen propaganda, facts and figures.
De westerse media volstaan voor mij. En het is goed om meerdere westerse bronnen te consulteren. Het Russisch nieuws interesseert mij niet wegens gemanipuleerd.
En dan nog. Om terug tot de kern van de zaak te komen, iedereen heeft het recht om de leugens van de Russische propaganda te geloven. Dat is niet onwettelijk. Een pastoor heeft ook het recht om te verkondigen dat je na je dood naar den hemel gaat.
Ik oordeel niet op basis van welke persoon iets brengt.
Ik bekijk het "feit" dat geponeerd wordt, en zoek zelf uit of dat klopt.
Meestal door 2 berichtgevingen te vergelijken en de verschillen te zoeken. En meestal is het de partij die de andere het zwijgen wil opleggen, die iets te verbergen heeft. Men heeft RT actief het zwijgen opgelegd. Ik weet niet hoe dat in Rusland gaat met onze berichtgeving.

Het is volgens sommigen ook een "feit" dat vaccinatie helpt. Vervolgens komen ze met allerlei compleet gemanipuleerde studies die al lang weerlegd zijn. En als iemand dat dan benoemt, zijn ze boos en vragen ze om censuur.

Informatie wordt veel te snel als feit benoemd. Zeker in oorlogstijd.
Het is gezond om niet te snel zaken voor waar aan te nemen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 april 2022 om 13:18.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden