Los bericht bekijken
Oud 7 april 2005, 09:59   #14
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik geef de link.

Ik ga er van uit dat mensen die geïnteresseerd zijn wel op een link kunnen klikken.

Ik doe niet mee aan jullie gewoonte ellenlange posts te plaatsen en daarbij selectief te citeren om propaganda te maken.

Op mijn vragen antwoorden jullie nooit, ook hier niet.

Ik hou het voor bekeken.

Wie interesse heeft in het onderwerp krijgt van jullie toch maar copy-paste van conspiracy-sites met 'informatie" die al jaren gekend en ontkracht is.
Zo hier met de pentagon-indianenverhalen.

Zeg nu woehaa, hihihi, beledig nog wat, en verdoezel hiermee dat in de vele threads die jullie openen (toch een belachelijke tactiek, zeg nu zelf ), nooit enig overtuigend argument verschijnt.

Ik ga nu latkes bakken...
Ik bedoel dat je informatie uit conspiracy sites haalt wat wil zeggen dat er toch niet alleen maar rommel is terug te vinden
Voor de 100-ste maal, surprise us and stay away for some time
Je schreeuwt van de daken dat wij moeten bewijzen dat de officële rapporten niet correct zijn en wanneer we dat doen krijgen we deze!?!?!?
Officiële rapporten mijn vriend, maar de staart zit al half tussen de achterpoten merk ik
Een thread openen over één specifiek onderwerp (cfr getuigen, Ocklahoma, ...) is volgens jouw een verdoezeling ... ooit een carière als komiek overwogen?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 7 april 2005 om 10:03.
Gun is offline   Met citaat antwoorden