Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2012, 11:25   #134
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik heb er geen cijfers over, dus dit is pure speculatie, maar ik denk dat we er van achterover zouden vallen hoeveel ik-steek-uw-banden-plat burenruzies er beginnen met zoiets banaals als een verstopte dakgoot of een haag die een halve meter te dicht staat. Als je al contractjes met de buren moet gaan afsluiten om een idee te hebben hoe ver je kan gaan (en mensen gaan altijd zo ver mogelijk), dan hoeft het voor mij niet.
Zoals ik al zegde, ofwel vinden we een consensusregeling waar ongeveer iedereen zich kan in vinden en wordt het een wet, ofwel moeten we maar elkaars banden platsteken he. Daar is niks mis mee, het is een vorm van vrijheidsbeleving. Een wederzijds akkoord om dat niet te doen is natuurlijk a priori beter zou je denken, maar daar moeten beide partijen het eerst over eens geraken. Anders is dat enkel jouw en mijn opinie, maar zijn die beide partijen het daar blijkbaar niet over eens, en wie zijn wij om hen een regel door het strot te rammen waar ze het niet eens over zijn, he.

Citaat:
P.S.: Het is Roundup, niet Allround
bedankt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 februari 2012 om 11:26.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden