Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2017, 09:08   #71
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dat deed hij ook. Alleen niet lang genoeg op voorhand opdat mevrouw de huurder zich terug in al haar voddenbalen kon hijsen.

Indien ik een huisbaas had die maar 5 minuten op voorhand zijn komst aankondigt dan denk ik niet dat dit grond voor een rechtszaak zou kunnen zijn. Laat staan dat dit mij 8.000+ euro zou opleveren. Want ik behoor namelijk niet tot één van de door regressief links gepamperde groepen knuffelminderheden.
U moet uw eigen bronnen eens beginnen lezen, dat zou veel afgang kunnen voorkomen. Uit uw eigen quote:

Citaat:
he didn’t always provide the five-minute heads-up they’d requested
Met andere woorden: hij zei gewoon welke dag hij kon binnenvallen, maar hij weigerde om kort op voorhand nog te waarschuwen. Voor uzelf zal dat inderdaad geen probleem zijn, maar voor veelpoepers als mezelf betekent dat dat meneer daar op elk moment naast mijn bed/zetel/keukentafel kan staan. Denkt u dat veel van die grietjes daar van gediend zouden zijn als er plots zo'n pervert op staat te zien? Ok, sommige wel natuurlijk maar het lijkt me toch iets waarvoor men in dat geval zelf zal willen kiezen en hier was dat duidelijk niet zo.


Citaat:
Deze draad gaat over "idiocracy" en een vermeende aanval tegen de "waaier aan verschillende meningen" op Amerikaanse universiteiten. Volgens De Morgen willen de republikeinen die intellectuele vrijheid namelijk de nek omwringen.

Ik probeer hier door middel van veel voorbeelden aan te tonen dat die vrijheid bedreigd wordt door totalitaire marxistische tendensen binnen de universiteiten. Dat is al vele decennia aan het broeien, en aangezien daar de elites van morgen worden gevormd, sijpelt dit door naar de rest van de maatschappij, met de politieke en de media-wereld op kop.

En de afschrikwekkende voorbeelden die De Morgen aandraagt zijn juist pogingen om die vrijheid te herstellen.
Het verbieden van protesten is een poging om vrijheid te herstellen?


Citaat:
zit je er op los te fantaseren over "zwakkelingen" en "vredegerechten".
Die 'zwakkelingen' daar ben je het blijkbaar mee eens want je gaf ook het voorbeeld van een profje dat zich niet liet doen door die huilertjes, en die 'vredegerechten' dat is iets waar jij mee bent komen aanzetten. Louter het bestaan van een vredegerecht in Ontario is volgens jou een deel van een marxistische tendens in Noord-Amerika? Grappig dat je mij dan probeert kwalijk te nemen dat ik je daarmee uitlach.


Citaat:
Behalve het regelmatig diagonaal doornemen van [url=/url] en [url=/url] volg ik geen "bloggetjes".
Nee, in plaats daarvan volg je enkel 'vloggetjes':

Citaat:
Dat artikel vond ik dmv een Google search, op basis van een opmerking ooit van - geloof ik - Gad Saad. Samen met Jordan Peterson, Mark Steyn, Sam Harris, Dave Rubin en Douglas Murray is dit een uitgelezen gezelschap van heren die stuk voor stuk vele malen intelligenter, welbespraakter en beleefder zijn dan ik zelf ben.
Hebben uw guru's ondertussen nog geen nieuw artikeltje opgeduikeld uit een of ander lokaal gazetje, dat we moeten zien als het zoveelste teken van de complete overname van de totalitaire identitaire gendervervagende nazi-marxistische overname van onze westerse maatschappij?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden