Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 09:59   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ik denk niet dat zo'n systeem de privacy zal schenden.
Potentieel natuurlijk wel. Elk systeem waarbij ge een immatriculatieplaat aanbrengt aan een voorwerp, is potentieel een gevaar voor de schending van de privacy.

Wat ik enorm mankeer in dit krantenartikel, is het doel van heel het spel, en de voorzorgsmaatregelen die men erbij plant.

Waar ik wel voor pleit, is een zeer goede dekking van zeer goede camera's.
Bij elke inbraak in een woning, zou men een automatische uitrol moeten krijgen van welke voertuigen langs die camera's gereden zijn, die te maken zouden kunnen hebben met het misdrijf.
Als één voertuig zo vijf keer opgemerkt wordt bij vijf verschillende misdrijven, dan zou het wel eens bingo kunnen zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden